me & family

me & family
Lilypie Pregnancy tickers

Followers

Friday, March 7, 2008

PERMATA HATIKU


Dikurniakan 3 orang permata hati membuatkan hidup ini lebih BAHAGIA. {BAHAGIA dalam erti kata; kesimpulan bagi segala kepuasan melayan kerenah mereka, kegemberiaan melihat telatah mereka , juga termasuk ketensionan yang tak terhingga dgn perangai mereka hehehe..}

Muhammad Norr Aiman, permata hatiku yang pertama.Sekarang baru berusia 3+yr. Selain dari kenakalannya yang memeningkan kepala dia juga anak yang boleh diharap untuk menjaga adik2nya, sikembar. Setakat nak suruh buai atau angkat adiknya tu boleh la. Itupun ikut moodnya juga, kadang2 bila moodnya tak baik siaplah adik2 dia kena pukul , alasannya adiknya taknak tidur. kalau takpun bila disuruh angkat adik dia , dia angkat dan campak jer adik dia,tulah perangai dia kalau dah bengang ngan adik2nya.

Kadang2 kecian pun ada gak, sebelum kelahiran adiknya dia memang anak yang manja, tak boleh lekang dari ibunya, bila lahir jer adik dia, dah kena berpisah..., (semiggu dua ++),almaklumlah kiter dah kena duk hospital nak buat camana, dah tu biler jumpa jer dah bawa balik adik, DUA pulak tu. Ni la satu kenyataan yang terpaksa dia terima dan tak dapat nak dielak, terpaksa menjauhkan diri dari ibu dan adik2nya.Time tu kita kena bersalin ceaser , adik dia pula lahir kecil sangat, takut2 lah membahayakan keadaan. sehingga dia terpaksa ler survive sorang2, dahtu buat ni salah buat tu salah sume serba tak kena. Ni ler agaknya punca yang menyebabkan dia menjadi cukup nakal hingga mengharu birukan emak dia. Bab ni yang perlukan proffesional advise ni!