me & family

me & family
Lilypie Pregnancy tickers

Followers

Friday, December 21, 2012

Kad Hari Ibu yang Pertama

Alhamdulillah...
Kerana aku masih bisa belajar untuk menjadi ibu yang baik untuk anak-anakku. 
Sememangnya terlalu banyak perkara yang perlu diperbaiki, namun kehadiran dan kerenah mereka ini , menjadikan diri ini terus mencabar keupayaan sedia ada dan berusaha untuk cuba menyiapkan diri sebaiknya. (In shaa Allah....).Terasa masa berlalu begitu cepat, hinggakan kadang-kadang tanpa ku sedari mereka kini sudah semakin membesar. Sesungguhnya aku amat bersyukur kerana masih diizinkan Allah untuk memberikan kasih sayang untuk mereka dan sebaliknya masih dapat merasakan kasih sayang mereka untuk ku...(Alhamdulillah...)

Sekadar nak berkongsi, Hati ibu mana yang tak gembira bila anak mula memberikan penghargaan kan..walaupun hanya sekadar ucapan atau pun seperti kad ini..(hehehe) walaupun sebelum ini sebenarnya memang tidak pernah menyambut Hari Ibu.huhuhu....


~1st Kad Hari Ibu dari Aiman ~


" Selamat Hari Ibu...
Ibu saya pandai masak... 
Ibu saya pandai buat bunga guna benang... 
Ibu saya sangat sayang saya.. 
Selamat Hari Ibu......." 


hehehehe
ni pula statement yg sungguh menggelikan hati...(so pure thought)
"ibu saya pandai buat bunga guna benang.."
hahahaha....mentang2 lah dia tgk ibunya asyik mengadap benang..
so that's how he describe about his mom ..(so cute hehehe) 
Biarlah ia menjadi memori terindah dan di arkibkan dalam blog ini....hehehehe 

~ (^_*) ~ 

2 comments:

Unknown said...

tahniah ibu..sgt faham perasaan itu,thn ini juga pertama kali saya menerima kad hari ibu..

salam perkenalan

http://ummuamar.blogspot.com

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)