me & family

me & family
Lilypie Pregnancy tickers

Followers

Tuesday, March 17, 2009

Alhamdulillah...
Sedar atau tidak, sudah pun hampir meninggalkan suku tahun 2009. Apa pun aku amat bersyukur ditahun baru ini dengan ekonomi yang agak lembab aku berjaya membangunkan gallery shop mutiarakasih ke domain sendiri MUTIARAKASIH SHOP. Dengan wajah baru dan tugas baru kini aku mula mengorak langkah kearah kerjaya baru sebagai seorang peniaga online. Biarpun office + kedai dirumah sendiri tetapi risiko dan tanggungjawabnya tetap sama. Dugaan dan cabaran memang sentiasa ada. Bahkan sekirnya mereka diluar sana berjalan , aku dirumah terpaksa berlari (begitulah andaiannya) kerana GOAL tetap sama, ingin berjaya dalam bidang yang diceburi.

Perkembangan anak-anak.....
Alhamdulillah semua nya kini semakin membesar dan sihat walafiat...
Huhuhu..agak lama juga aku tidak mencoretkan mengenai perkembangan anak-anak ku,bukan diketepikan tetapi banyak perkara yang perlu diutamakan, hanya sedikit masa lagi. yang aku perlukan, selepas ini insyallah, aku akan cuba untuk tidak membiarkan blog ini sepi lagi.

Teman-Teman...
Maafkan lah daku wahai teman-teman ....kesibukan ku menyebabkan aku menyepi...lepas ni kita boleh continue semula cerita-cerita perkembangan terbaru mengenai keluarga kita masing-masing...diharap pershabatan kita akan kekal selmanya

No comments: